Szkolenie ze sprzedaży i obsługi klienta.

Każdy przedsiębiorca prowadzi firmę dla zysku. Niezbyt często spotyka się właściciela firmy, który prowadzi ją dla przyjemności z samego prowadzenia biznesu. Aby generować zysk, firma potrzebuje sprawnie działającego działu sprzedaży. Tylko przedsiębiorstwo, które ma dobrze wyszkoloną kadrę zajmującą się sprzedażą oraz kontaktem z klientami może myśleć o dobrych wynikach finansowych w dłuższej perspektywie czasu.



Aby zmaksymalizować moc, jaką daje przedsiębiorcy dział sprzedaży oraz obsługi klienta warto połączyć dwie ważne cechy dobrego sprzedawcy. Pierwszą z nich jest doświadczenie w handlu oraz w kontakcie z kluczowymi klientami. Drugą ważną cechą dobrego pracownika jest jego wyszkolenie i szeroka wiedza na temat technik sprzedaży oraz wywierania wpływu na kliencie. Z pomocą w uzyskaniu równowagi w tej dziedzinie przychodzi firma szkoleniowa SkillsUp, która pozwala zmaksymalizować nasze możliwości sprzedażowe poprzez profesjonalne szkolenia z technik sprzedaży oraz kontaktu z klientami.

Tego typu szkolenia w połączeniu z doświadczeniem pracownika działu sprzedaży w bardzo znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju naszej firmy oraz do maksymalizacji przychodów, jakie generują poszczególni pracownicy.

Firma szkoleniowa SkillsUp prowadzi bardzo efektywne szkolenia z obszaru sprzedaży oraz kontaktu z klientami. Poniżej przedstawię kilka z ich głównych obszarów:
Negocjacje międzynarodowe
Gry negocjacyjne
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Cross selling i up selling
Prospecting – pozyskiwanie Klienta
Zaawansowane techniki sprzedaży
Skuteczna sztuka prezentacji handlowej
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Zarządzanie rentownością sprzedaży
Standardy profesjonalnej obsługi Klienta
Relacje i posprzedażowa obsługa Klienta
Współpraca z Klientem strategicznym
Obsługa Klienta przez telefon
Obsługa reklamacji przez telefon

Więcej informacji na temat oferty firmy szkoleniowej SkillsUp można uzyskać pod ich adresem e-mail oraz poprzez kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta.

 

 

Story Page