Szkolenia z obsługi klienta czego się na nich nauczysz?

Rozwój osobisty i praca nad własnymi nawykami jest bardzo ważna w każdej branży. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sprzedawcą w sklepie komputerowym, czy też zajmujemy się obsługą w call center, powinniśmy inwestować w swój...

Znaczenie szkoleń na rynku pracy.

W naszym kraju tak jak i w większości państw na całym świecie panuje bardzo duże bezrobocie. Urzędy pośrednictwa pracy często pękają w szwach, a osoby poszukujące nowego pracodawcy często narzekają, że rząd nie zapewnia im...

Cechy dobrego szkolenia.

Coraz więcej osób decyduje się na zwiększenie swoich umiejętności poprzez wszelkiego rodzaju...

Obsługa klienta w biznesie – poradnik, część 1

Firmy, które starają się o klientów i zależy im na tym, aby postrzegane były jako...

Obsługa klienta w biznesie – poradnik, część 2

W poprzednim artykule przedstawiłem w skrócie kilka zasad, jakie powinny być spełnione, jeżeli...